« 浅草! | Main | 潜酔館 福腹(ぷくぷく) »

April 19, 2005

福腹オープニング

 清次くんの店、「潜酔館 福腹(ぷくぷく)」がオープンするということで、オープニングレセプションに足を運んできました。新橋の裏手にあるおしゃれな造りで、清次君にとっては何年越しでの構想がやっと実現したということもあり、僕にとっても、とても嬉しいオープニング。御馴染み、たにさん夫婦とかと一緒にレセプションに招かれました。一級品のおいしい刺身やら、何やらでおもてなしを頂きました。

 18:30から始まって、お酒ががんがん出てきます。実は、お店が正式に引き渡された日曜日に、早速様子を見に行ったのですが、その時から、アルバイトの女の子も含め、がんがんの前準備。こちらで働いている、ヤコちゃんもヒロコちゃんも、とても可愛くて、よく働きます。もちろん、ドン清次くんも、相変わらず可愛くてよく働きます(笑)。

 大量のお酒に、たにさんもご機嫌。えりさんとデレデレです。
tanieri

 最後は、清次くんも「お疲れビール」で乾杯。盛大に盛り上がったオープニングでした。
seiji


|

« 浅草! | Main | 潜酔館 福腹(ぷくぷく) »

Comments

オープニングに行かれたんですね。
私はオープンの日と、22日に行ってきました。
23日になったときに清次さんがお誕生日のお祝いしてくれました。
今度お店で会えたらいいですね。
でもいつも混んでて、いつ行かれるかわからないのですが・・・。
相変わらず、快に出没しています。

Posted by: るる | May 03, 2005 at 03:09 PM

Remove Bumpy skin By means of Natural Massage There are just a couple of girls that never are affected by dimpled skin and for that reason there are plenty of "wonder treatments" on the market that help with decreasing your cellulite. Yet each and every girl that has experimented with that has learned that these kinds of anti-cellulite products possess little or no effect. The very best method to remove your cellulite could be the oldest strategy inside the book! By means of a targeted anti-cellulite massage, it will be possible to effectively eliminate cellulite from the thighs, legs plus buttocks.

Posted by: What Are The Symptoms Of Streptococcus | November 10, 2014 at 06:59 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/31913/3828282

Listed below are links to weblogs that reference 福腹オープニング:

« 浅草! | Main | 潜酔館 福腹(ぷくぷく) »